Tuesday 21 October 2014

4 Pantang Larang ESP Yang Mesti Anda Tahu


Assalamualaikum..

Tiba je bulan Promosi ESP buy 6 free 1 ni, di mana-mana saja orang promote kebaikan, kelebihan, keistimewaan dan keberkesanan ESP ni. Tak dinafikan ESP memang terbaik. Ini saya akui. Tapi...

Tahukah anda ESP ada pantang larangnya yang tersendiri?

Hah..jangan main beli je. Kena ambil tahu pantang larang ni.

1. ESP dilarang dibancuh bersama air panas.

Ini kerana ESP terdiri daripada protein. Protein akan musnah pada suhu yang tinggi.

2. ESP tidak boleh diambil lebih daripada 3 sudu besar.

Protein yang diambil berlebihan boleh membebankan buah pinggang. Lagi-lagi kalau anda kurang minum air.

3. ESP tidak boleh diberikan kepada bayi dan kanak-kanak di bawah 1 tahun.

Kanak-kanak dan bayi memerlukan pelbagai nutrien untuk tumbesaran mereka. Bukan protein semata-mata. Lagi elok bagi Mealshake kepada kanak-kanak.

4. ESP tidak boleh dibancuh bersama minuman berkafein.

Minuman berkafein seperti kopi dan teh akan menghalang penyerapan nutrien ke dalam tubuh badan. Tak ke rugi.. minum tapi tak dapat sebarang khasiat.

Ada lagi pantang larang yang lain. Nak tahu lanjut boleh pm/whatsapp saya di 019-367 3245. Saya tunggu. :-)

Dah tahu pantang larang ESP ni.. boleh la sambung minum. Hihihi. Bagi yang belum cuba, boleh dapatkan satu canister daripada saya.

pm/whatsapp 019-367 3245
email: a.rosmawati@hotmail.com
SID: 1134656

Konsultasi eksklusif dan terbaik akan diberi kepada pelanggan kesayangan saya.
Nak order sendiri pun boleh. Klik sini ye.