Wednesday 2 July 2014

Promosi Bulan July 2014: Vivix

Assalamualaikum semua!!!

Salam ramadhan buat pembaca blog saya. Bulan yang penuh dengan keberkatan. Semoga bulan ramadhan kali ini lebih baik dari tahun sebelum ni. Aminn..

Shaklee ada berita baik sempena bulan ramadhan ni.
Ada promosi untuk VIVIX. Buy 6 Free 1. 
Saya suka.. Saya suka.. :)

Kalo nak tahu, VIVIX ni merupakan penemuan terbesar Shaklee selepas bertahun-tahun kajian. Ianya merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia.

Bukan untuk awet muda je tau. VIVIX juga membantu dalam
- kesihatan mata
- kesihatan sendi dan otak
- kesihatan kardiovaskular
- kesihatan jantung
- kesihatan menyeluruh
- mengelakkan obesiti
- mengawal paras gula dalam darah

Wow.. banyaknya kebaikan VIVIX.

Sempena bulan kebaikan ini, apa kata kita hadiahkan VIVIX kepada ibu bapa, nenek atau datuk, suami, atau isteri.
InsyaAllah dengan izin-Nya, tahap kesihatan mereka akan lebih baik. Dapatlah mereka menjalani ibadah di bulan Ramadan dengan lebih gembira.

Nak tahu satu lagi berita baik?
Kalo beli 2 botol VIVIX, anda boleh dapat keahlian Shaklee percuma tau..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d7b0a6a743658d17efc4c53c31aa360c
Nak tahu apa istimewanya menjadi ahli Shaklee, boleh
PM/ Whatsapp saya 019- 367 3245
Jom follow Instagram saya: ummisfavorites